Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

REAL TECHNIQUES BLUSH BRUSH RECENZJA



Uwielbiam pędzle Samanthy Chapman. Mam już dwa komplety i w dalszym ciągu, co jakiś czas staram się powiększać moją kolekcję. Dlatego dzisiaj w skrócie opowiem o fantastycznym pędzlu blush brush.
Dotychczas kolory pędzli, które recenzowałam były fioletowe i złote. Ten jest z różowej kolekcji.
Jest większy niż tamte. 
Jego włosie jest przemiłe w dotyku. Przeznaczony jest do nakładania różu, pudru czy bronzera.
Komfort nakładania tym pędzlem kosmetyku jest nie do opisania :)
Przede wszystkim bardzo dokładnie rozciera granice różu czy bronzera stapiając kosmetyki idealnie ze skórą. Używam go również do nakładania pudru brązującego na całe ciało, szyję lub dekolt.
Rączkę można postawić na nóżce, co jest bardzo wygodne. 
Początkowo obawiałam się jego wielkości ale uwierzcie mi, że w miarę używania korzystanie z niego przynosi największe rezultaty.
Kolejną jego zaletą jest to, że szybko wysycha po umyciu. Pozostałe, grube pędzle tego typu schną z reguły przez noc. 
Cena na allegro 50 zł. Jeżeli wydaje Wam się, że jest zbyt wygórowana powiem szczerze, że warto za niego tyle zapłacić:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojej strony i każdy konstruktywny komentarz. Komentarze złośliwe będą automatycznie usuwane. Jeśli nie odpowiadają Ci treści i zdjęcia zawarte na blogu po prostu go nie oglądaj.

Download Theme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...